čtvrtek 2. července 2009

4. týden vnitřní parapety

Dneska jsem se zastavoval na stavbě večer po práci, abych tam dal prodlužovačku na solární systém. Když jsem to zapojil, byla teplota solárních kolektorů ve 20:00 ještě 52 stupňů. Za ty 3 dny, co nebyl zapnutý nedošlo k tomu, že by to expanzní nádoba nezvládla a nevyteklo z něj nic, což mě příjemně překvapilo.

Hlavní viditelné změny proběhly na vnitřních parapetech, které jsou už na místě. Vypadá to dobře, teď bude třeba ještě vypěnit a vytmelit spáry nad vnitřními parapety, protože přesně se to říznout nikdy nedá.

Další práce probíhaly v horní koupelně, kde je položena šedá dlažba a pokračuje se v obkladech.


Zkoušel jsem to nafotit při lepším osvětlení, protože ty poslední fotky byly hodně zašuměné.


No a do dolní koupelny se dává sprchový kout. Čiré sklo je tam trochu k nelibosti mé paní, která má strach, že tam budou vidět schnoucí kapky vody, ale výrazně opticky zvětší spodní koupelnu, než kdyby tam bylo sklo pískované. Navíc má hydrofobní povrch nanoglas, což brání usazování nečistot včetně vodního kamene a mastnoty. Jestli a jak moc to bude fungovat zjistíme zanedlouho:)

4 fotky jsem vyčerpal, více toho uploadovat nejde.
Posted by Picasa

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Krásná práce! Skvěle jsi začistil každý z vnitřních parapetů! A ta zelená koupelna k tomu skvěle ladí! Jsi šikula