sobota 11. července 2009

3. týden horní koupelna a zahrada

V horní koupelně je takřka hotovo. Vana se napouští přepadem. Ještě že u nás neteče voda s vysokým obsahem minerálů, protože jak by to teklo po té akrylátové vaně, IMHO by to nechalo mapy.
Toaletu jsem osobně vyzkoušel, funguje.
A dostáváme se na zahradu. Když jsem minulý víkend dělal zahradní schodiště u třešně pilolisté, která mi zdá se uschla:(, objevil jsem u kořenů velké mraveniště. Ne že bych trpěl antománií (nebo jak se říká strachu z mravenců), ale říkal jsem si, jestli by to nepomohlo té mé sakuře se příští rok zvetit. Takže jsem mraveniště rozhrnul. No a sešel se týden s týdnem, takže jsem se šel podívat, jak na to mravenci zareagovali a našel jsem jich tam po čertech málo.

Jenže pak jsem si všiml, že nosí kukly jinam, takže jsem je stopoval cca 25 metrů, než jsem zjistil, že se adaptovali na novou situaci tak, že obsadili kompostér. Hm, to jsem si tedy pomohl:)
Poté, co špačci sežrali naše třešně, společně jsme si pochutnali na ostružinách, dozrávají broskve. Zatím nemizí, takže to vypadá, že nemáme v okolí býložravé predátory našeho ovoce. Nebo jsou natolik mlsní, že čekají, až budou ještě zralejší. Už jsem viděl, jak pes mé tchýně žere jahody, viděl jsem lišku, jak žere borůvky, tak bych se moc nedivil, kdybych viděl, jak si krtci kradou broskve do svých krtinců. A tím dneska končím:)

Posted by Picasa

Žádné komentáře: