pátek 17. července 2009

2. týden elektrika

Kromě kuchyně dorazil tento týden pan Parma, což je elektrikář pair excellence. Jeho pečlivost se projevuje třeba u jističů, kde je každý pečlivě popsán a ověřen.

Ve středu dorazili i chlapi z TO2, že jdou udělat přeložku, takže jsem se vyděsil, protože to by znamenalo, že nás odříznou od stávající sítě u nás doma a zapojí nám telefony a datové služby na baráku. Byli fajn a dohodli jsme se, že to posunou o měsíc, resp. až se přestěhujeme, zavolám si na dispečing.

A proč jsou tam vývody na telefon dvá? Vlevo je přívod telefonu domů, půjde přes splitter a nahoru do pracovny (to je ta pravá zásuvka) k ADSL modemu a WIFI routeru a druhá koncovka splitteru se použije na přenosný telefon, který bude dole v pracovně, odkud tato fotka je.


Náš dům má první architektonickou dominantu, kterou se stal zvonek. Když jsem to viděl poprvé, protože jsme se ani s panem Parmou nějak nedomlouvali že ho tam dá, tak jsem málem omdlel. Prošel jsem si krásným SARAH efektem (kdo to nevygoogluje a chce vědět co to je, ať mi to dá do komentáře:) a nakonec mi to přijde jako retro výlet do 70. let:) Rozhodně zatím zůstává a třeba se stane naším prvním osobitým spolubydlícím.

Na některé praktické věci bych nepřišel bez pana Parmy nikdy. Dole je třeba světlo na půdu. Protože budeme mít k prvnímu svišti za cca 2 týdny druhého sviště, dá se předpokládat, že si budou mít touhu hrát se světly, a světlo na půdu je umístěno v horní hale, takže se nedá odkontrolovat, jestli se na půdě svítí nebo ne. Díky ledce ve spínači je to bez problémů.

Posted by Picasa

Žádné komentáře: