pátek 17. července 2009

2. týden kuchyň

Začala se montovat kuchyň. Už to chlapi dělají druhý den a vypadá to, že na tom ještě nechají pondělí.

Nahoře byl pohled z obývacího pokoje (btw: svítidla z trevosu dorazí až za 3 týdny, takže na stropě jsou jenom žárovky v objímce). Základní barevné ladění kuchyně je ořech a vanilka. Má paní a pan Mlejnek mě přesvědčili, že se ten ořech neutopí v hnědé dlažbě a měli pravdu.

Dole je vysunuta jedna z horních skříněk, které jsou navrženy tak, abychom nemuseli šplhat při jejich otevírání až na pracovní linku. Chybí uvnitř samozřejmě police, ale to se dořeší. Co je zajímavé, že otvory na indukční varnou desku se bude vyřezávat až přímo na místě, takže pracovní deska je zatím celistvá. Pozn. red.: jsem o den pozadu, ďouru vyřízli, indukce je na místě:)


Deska je obyčejná MDF deska s dýhou, protože investovat do dražších materiálů se nám nevyplatí. Stávající linku máme v provozu 7 let ze stejného materiálu a je to úplně v pohodě. Rohy pracovní desky obsahují karusel na hrnce a drátěnný program v druhém rohu.

No a zjistili jsme, že máme škrábnuté okno v kuchyni, takže jsme se dohodli s Montservice, že ho u Euro Jordán vymění, protože ten škrábanec je hodně vidět a je hluboký.

Zatím jsme v kuchyni našli jenom jeden průser a sice, že jsme asi zapomenuli, že lednička taky potřebuje zásuvku, takže máme sice zásuvku na sušičku kterou budeme kupovat až na ní budeme mít:), ale lednice mi nějak unikla. Není to samozřejmě trabl, použijeme buď psa nebo rozdvojku.

Jinak to vypadá, že náš truhlář, pan Mlejnek, odvedl výbornou práci. Navíc nám odstěhoval dneska ráno pračku, aby ji zamontoval do kuchyně, takže je to prima. Kromě kuchyně nám dělá i skříň na bojler (tu mrchu o 7cm tlustější, než měla být).
Posted by Picasa

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Teda - už jsem obdivovala koupelnový nábytek a teď obdivuji i kuchyň.
Máme podobný vkus. A protože mi stavět sice teprve začneme (v období cca 3-4 měsíců) a naše kuchyň bude mít podobný tvar (předběžně jí máme tak nakreslenou ve studii domku), asi se budu u vás inspirovat. Pro zajímavost - kolik má vaše kuchyň m2?
Ivana

Anonymní řekl(a)...

Ještě se zeptám - cenu linky mi asi neřeknete?
Ivana

hroch řekl(a)...

Dobrý večer Ivano, kuchyň je čtvercová cca 3,5m (http://drevostavbavesvahu.blogspot.com/2008/10/pro-takov-dm.html). Cenu z hlavy nevím, ale dejte mi váš email a domluvím se se svou paní

Anonymní řekl(a)...

Reaguji až nyní - po dovolené.
Můj e-mail je ivanager@post.cz.

Moc díky
Ivana