pátek 24. července 2009

1. týden vstupní dveře

Přijely vstupní dveře. Tyhle jsou z Euro Jordán a výplň je Perito.

Celkem komplikované je najít dveře, které by měly obdobné termoizolační parametry, jako mají vaše obvodové zdi nebo okna. Na termosnímcích je pak pěkně vidět, jak vám teplo uniká, takže jsem zvědav na výsledky focení v zimě termovizí.


Když jsem vybíral vitráž, chtěl jsem tam ty skleněné rozety (teda rozeta je ornamentální motiv ve tvaru růže, ale mě se sem líbil ten zvuk toho slova) jenom 3, ale výrobce to upravit neumí, takže jich je defaultně 6.

Konečně máme dům chráněný trochu lépe než jednoduchou fabkou.

Posted by Picasa

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Dveře se k oknům a celkově domu perfektně hodí a i co se týče bezpečnosti tak skvělý výběr. Osobně se mi moc líbí ty výplně, takže jakmile jsme na baráku měnili vstupní a interiérové dveře, tak jsme taky po nich sáhli a fakt dobrá volba.