pátek 17. července 2009

2. týden žaluzie

Už asi 2 měsíce řešíme "ab und zu", jak to uděláme se stínící technikou v domě. Nemáme klimatizaci, nemáme markýzy a nemáme předokenní rolety. Co zbylo za alternativy jsou žaluzie, závěsy a rolety. Závěsy miluje náš kocour, stejně jako záclony, takže ty jsou automaticky vyřazeny ze soutěže.
Zbývají žaluzie a rolety. Žaluzie umožňují sice regulovat množství světla, ale zase se na ně práší (musel bych utírat prach:) a vzhledově mě nenadchly žádné kromě bambusových, které ale zase ve vlhkých koupelnách pracují víc než je zdrávo. Takže padla volba na rolety.

Vyrazili jsme do IKEA, kde jsme našli zajímavý roletový systém Kvartal a už jsem byl skoro rozhodnut, že ho koupím. Naštěstí nebyly háčky na ukotvení závěsů na špaletu, takže jsem se na to vybodnul a dobře jsem udělal, protože odpoledne jsem našel na Jysku rolety, které nám barevně ladí do interiéru a stojí zlomek toho, co bych dal za systém Kvartal.


Je to teda čínský výrobek se vším všudy, ale funguje to dobře a vypadá to, že by mohl vydržet pár let, než ty rolety slunko vyšisuje. Do té doby snad ušetříme na rolety z ikey:)
Posted by Picasa

Žádné komentáře: