sobota 13. června 2009

7. týden

To číslovaní do porodu mi výrazně usnadnilo vymýšlení názvů příspěvků. Jo, tohle jsou u nás západy slunce. Foceno z okna našeho stávajícího bytu.

A dostáváme se opět k domu. Trochu to připomíná představení, ale chlapi potřebovali udělat palubky, takže IMHO shodili horní část sítě, která se přesunula do prvního poschodí.

Byl jsem z té matné bílé jako podbití celkem nervózní, ale ještě více jsme byli neklidní, kdybychom nechytili barvu omítky nebo střechy. V zásadě ta bílá není naše vysněná barva, ale cesta nejmenšího rizika. Navíc to vypadá jako to, no - plodnice (snad si to ze školy pamatuji) hřiba pravého a dům tím získal houbovitý vzhled:)

Tohle byl taky první víkend, kdy jsem na stavbě potkal chlapy z Montservice nebo subdodavatelské firmy. Co jsem ještě neřekl, že tento týden byly provedeny instalace hromosvodu. Chlapi právě palubky lištovali, takže si to pak ještě jednou oběhnu, jak dobře je to uděláno.

A ten kabel, který leze pod střechou ze zdi bude v budoucnosti osvětlení parkoviště na pohybový senzor. Je umístěno co nejvýše, aby neoslňovalo řidiče, který bude najíždět na pozemek s autem, protože pak by byla blbě vidět hrana parkoviště a mohl by to být zajímavý skok na zahradu.

A dostáváme se k dílu veledílu, které jsem avízoval ve čtvrtek. Zatímco na druhé straně je klesání víceméně rovnoměrné a zbytek zakryju kačírkem, tak toto se podařilo vyrobit na západní straně domu. Následující 3 fotky nebudu komentovat.



A rychlý pohled do interiérů bez palubek. Kvůli světlu z okna jsem to musel fotit s bleskem, takže podání barev je poněkud mrtvolné.

Jo, a evidentně jsem měl zaprasený objektiv, což se mi podařilo ve čtvrtek, kdy jsem byl s Tadeášem plavat a fotit ve školce, kde bylo asi 35oC s 90% vlhkostí.

Je krásné sobotní odpoledne, jdu kosit trávu na pozemek.

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Zdar Hrochu,
ten zub je pěknej, ale to by bylo moc práce odkopat a podložit nohu lešení,aby nezůstala ve vzduchu(:
Smira

hroch řekl(a)...

Zdar:) jenže zelené polystyreny se tam dávaly ještě před lešením

Anonymní řekl(a)...

Zdar
já vím máš toho moc, ale potvrzení, že nemáš pravdu, je na fotce v desátém týdnu, první bylo lešení a pak polystyren.Pevné nervy při finiši.Smira

hroch řekl(a)...

Teda smirku, klobouk dolů - máš naprostou pravdu!

Anonymní řekl(a)...

Zdravím,ten polystyren neboli perimetr nešel doleji z důvodu,zě je tam vylitý beton z pasů.Jinak je potřeba tomuto přizpůsonbit terén.Jinak firma krompáč má,boužel někdy ale nepomůže.S pozdravem Ruda

hroch řekl(a)...

Není mým cílem hledat viníka a nejsem expert přes stavebnictví, takže hledám vhodné řešení, co s tím teď?;) Co by se dalo udělat proto, aby to mohlo být srovnáno do nějaké roviny. Pokud někdo máte hint, velmi ho uvítám

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den,rozumné řešení je kolem domu přizpůsobit tak zvaný okapoví chodníček z obrubníků jako na zámkovou dlažbu,vždy odskakovat po dvou až třech kusech udělat rovinu na tomto kousku a pokračovat až dolu.Jinak potom vysypat kačírkem či hlínou a něco tam zasadit.Poté vám nerovný sokl nevadí a je blbost ho odkopávat.S pozdravem Ruda