čtvrtek 11. června 2009

7. a 1/2 týdne

Protože věci dostávají větší spád, byl jsem fotit na stavbě i dneska. Montservice dokončuje omítku a i když dneska byly přeháňky, tak omítka dopadla IMHO velice dobře. Akorát si musím dát pozor na to, co se bude dělat s otvory po hácích na lešení, které jdou skrz hofatex, i omítku.

Na dalším obrázku je vidět rozdíl mezi omítnutou a neomítnutou částí. Pod střechou je vidět izolace, která se musí porovnat a dát tak, aby měla přesah přes střechu na palubky. Andrea se o tom dneska bavila s chlapy na stavbě a ti říkali, že to budou dělat až po palubkách a zevnitř. Sice mi to přijde jako více práce pro ně, když tady mají pohodlný přístup z lešení, ale respektuji jejich rozhodnutí.
S těmi palubkami je ostatně celkem průšvih. Nebudou totiž původně plánované plastové, ale dřevěné:( Andrea to sice domluvila v CIURu ve Staré Boleslavi, vybrali jsme palubky a barvu, ale Montservice, když pro ně včera jel zjistil, že naše kontaktní osoba, která to měla na starosti je na školení a nikdo jiný jim to nevydá a nezaškolí je. Takže bychom museli 2 dny čekat na plastové palubky než dorazí pán ze školení. Ano, mohl to Montservice koupit už minulý týden, ale když tam minulý týden volali, tak dostali informaci, že materiál je skladem a všechno je v pořádku. No, tak teď se budu modlit, ať se dřevěné palubky nekroutí, nesesychají, neloupe se barva atd. Ale pan Chýška mi slíbil, že to natřou 4x, tak jsem zvědav:))

Pohled na fasádu ze severozápadní strany. Ale ještě k té fotce nahoře. Sice to na ní není vidět, ale na této straně domu je jedna věc, která mě teda dostala. Terén podél domu směrem dolu je zatím nerovný, protože už nebudeme mít teď prostředky na terasování zahrady apod. No a teprve dneska jsem si všiml toho, že jak se zateploval sokl, tak Montservice více méně přesně okopíroval všechny nerovnosti terénu a podle toho zařízl polystyreny místo toho, aby nekdo vzal krumpáč a maximálně za půl hodiny by to měl srovnané do nějaké rovnoměrného klesání. A já chodil okolo a nevšiml jsem ti toho:( Zkusím to o víkendu nafotit, protože to je fakt skoro umělecký výkon. Ale takhle to zůstat nemůže a bude třeba to předělat.

Díval jsem se na tu barvu a je to naneseno všude rovnoměrně a nikde jsem ani nenašel nějaké stopy deště. Za to patří chlapům z Montservisu obrovská pochvala.

A dostáváme se dovnitř. Už je položena dlažba, ale je zakryta fólií, protože se uvnitř natírají všechny palubky matně bílou barvou. U dlažby jsem počítal s prořezem cca 5% a nakonec nám vyšel celkem 12%, které potřebujeme, takže bylo třeba sehnat dalších 7m2 dlažby. Doufejme, že to bude stejná šarže nebo tam nebude jiná barevnost. Dále bude třeba rozšířit vstupní dveře do obývacího pokoje o 3cm, protože do 150cm stavebního otvoru není možné namontovat 80+60 dveře. To jsem zjistil až při objednávání interiérových dveří, že 10cm rezerva nestačí a 50cm dveře nikdo nedělá.

Montservice použil na dlažbu hnědou spárovačku, takže to nebude vidět. V horní koupelně je zaklopen průchod pro soláry.

A tohle je dlažba po odkrytí fólie. Není sice vyleštěná a vypiglovaná, ale to teď stejně nikdo neočekává.

Jak jsem psal, stal se náš dům loděnicí, kde to vypadá, jako by se tam měl montovat trup lodi. Koukal jsem na ty palubky, mají zatím jeden nátěr a jsem zvědavý, kolik jich budou mít finálně.

Palubky jsou prostě všude. A to je pro dnešek vše co mě napadlo.

2 komentáře:

P_H řekl(a)...

ty bílé palubky vypadají vcelku zajímavě :-)

hroch řekl(a)...

Už jdu vystavit fotky, jak to vypadá v reálu:)