pátek 12. prosince 2008

nic se neděje

V pondělí dorazili na stavbu tesaři, kteří dodělali svou práci a odjeli na jih. Andrea s nimi mluvila když odjížděli a říkali jí, že ještě chybí svázání konstrukce v 2 NP, ale to bez lešení neudělají. Snad jsem to pochopil správně:)


Toto je pohled na koupelnu ve druhém poschodí z mé pracovny.

A konečně už pohled z koupelny na zámek. Ten černý pásek je úchyt panelů, které se používaly pro přepravu na místo.
Konečně se mi podařilo nafotit, jaký bude přesně výhled z obývacího pokoje.
Jak už jsem psal, tesaři udělali svou práci a odjeli a od té doby se celý týden na stavbě nic nestalo. Jsme z toho s mou paní neklidní, když jsou teploty kolem nuly a u nás cca 1-2x denně prší a dům nemá ani fólii uchycenou kontralatěmi, takže všechna voda je na podlaze v prvním poschodí a stéká do přízemí. Montservice tvrdí, že je to v pořádku a já se jenom dívám na teploměr, jestli nezačne zateklá voda zamrzat:(

Minulý týden jsem dostal podepsanou smlouvu s Montservisem, takže ji má paní obratem poslala do banky a včera nebo dneska dorazily peníze na účet Montservicu, takže se snad stavba rozběhne. Budu klidnější, až to bude pod střechou.

Kromě toho dorazil na pozemek geodet, který potřeboval něco přeměřit a chválil tesaře, protože dům má přesně pravé úhly, takže je další starost z krku.

Žádné komentáře: