středa 3. prosince 2008

1. NP

Při jízdě domů jsem zjistil, že zatímco v Praze mi teploměr v autě měřil 2,0 C, tak u nás byly 4,0 C. Myslím, že tesaři uvítají každý stupeň navíc. Nevím totiž co dopují, ale když jsem dorazil v půl sedmé na stavbu, ještě tam celá parta jela jako pily a podle informací od štamgastů z hospody Slepá kolej vzdálené cca 500 metrů se ozývalo bušení i v 8 večer.


Když jsem dorazil na stavbu, měli hotovo první poschodí a pokládali strop. Chvilku jsem odolával nutkání si to nafotit, ale když jsem viděl, jak se pohybují po relativně tenkých trámcích - nemyslím, že by je můj blesk na foťáku extra potěšil.


Co jsem četl na různých blogs (český tvar jsem opravdu napsat nedokázal:) ostatních dřevostavebníků, bývají potíže s tím, že kanalizace se objeví ne na potřebném místě, ale nejlépe pod příčkou nebo v jiném pokoji. Když jsem to kontroloval dneska, musím znovu poděkovat panu Šikýři ze společnosti GEO-ING Jihlava, protože odpady jsou na základové desce přesně na místě, kde mají být.


Byl jsem hodně zvědavý na to, jak se spojují jednotlivé trámy a jsem zvědavý, jaká bude tuhost konstrukce.


Toto je pohled z kuchyně do obývacího pokoje. Hlavní místo dění celé rodiny jsem navrh co největší. Jde to na úkor pokoje pro hosty a dolní koupelny, ale chtěl bych, aby pokoje primárně sloužily pro práci, spánek a relaxaci - vše ostatní by se mělo dít ve společném prostoru. Zítra půjdeme do patra.

1 komentář:

Jitka řekl(a)...

Zdravím stavebníky ve svahu z domecku u lesa a taky ve svahu. Díky za povzbudzení, na našem blogu. Nám teď právě projektují základy a taky je tu otázka zpevnění svahu.Držíme Vám palce a budeme sledovat jak Vám to jde.
Jitka