pondělí 22. prosince 2008

narozeniny a Vánoce



22. prosince 2006 se objevil na netu inzerát s tímto pozemkem. Měl jsem nastaveno automatické zasílání novinek na reality.cz, takže jsem se 23.12 byl podívat přímo na pozemku. 27.12 2006 jsem tam byl už s makléřem realitní kanceláře a začátkem ledna se podepisovala smlouva o smlouvě budoucí. Slavíme tedy 2 roky od chvíle, kdy jsme získali tento pozemek, který považuji za ideální.




Dále slavíme rok od chvíle, kdy už byl hotov projekt domu. V prosinci 2007 jsem s panem Mácou dával dohromady vizi domu, definovali si cíl a bavili se o tom, co a jak potřebuji. Pak jsme začali vyběhávat jednotlivá povolení (památkáři, voda, elektrika, město ...), resp. to vyběhával pan Máca, protože naše dohoda byla taková, že mu projekt zaplatím poté, co mi ho město schválí.




Letos stojí hrubá stavba a příští rok na Vánoce bych chtěl mít všechno potřebné hotovo. Takže změnu bydlení řeším bratru 3 roky:)




Posunuli jsme se v uvolňování financí na stavbu, protože v pátek jsem jel do Mladé Boleslavi vyzvednout geometrický plán pro vyznačení budovy v katastru a výkaz dosavadního a nového stavu údajů katastru nemovitostí. Takže nás čeká teď banka


5 komentářů:

Jitka řekl(a)...

Dobrý den,
v Novém roce přejí všechno dobré stavebnícz z domečku u lesa. Momentálně řešíme navážku na vyrovnání svahu. Můžu se zeptat jak jste postupovali? Kolik aut s navážkou na to padlo? My tam teď máme od projektanta navrženy 2m na dorovnání což je asi tak zhruba stejně jako máte Vy. Kontakt na mne je jitcina@centrum.cz.
Děkuji moc za Vaše postřehy.

Anonymní řekl(a)...

Dobry den
taktiez sa chystam na drevostavbu s dif. otvorenou stenou. Rad by som Vas poziadal o kratky telefon / skype ohladne Vasej firmy Montservice. Myslite si ze by bolo mozne sa s Vami spojit?
Velmi by ste mi tym pomohol v rozhodovani.
Dakujem
S pozdravom
Jaro Hercog
jarher@volny.cz

Anonymní řekl(a)...

I wish not agree on it. I over polite post. Particularly the designation attracted me to be familiar with the sound story.

Anonymní řekl(a)...

Genial post and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you seeking your information.

Anonymní řekl(a)...

Easily I agree but I about the post should acquire more info then it has.