sobota 30. května 2009

9. týden

Tak už za 9. týdnů rodíme. Má paní začíná více odpočívat a já chodím na předporodní kurzy. Teda, byl jsem tam jednou, ale protože už jednoho syna mám, není více snad třeba. A pojďme si provést rekapitulaci toho nejdůležitějšího. Montservise se přesunul do exteriéru a začal dávat vnější izolaci domu.

Protože je lešení kotveno háky na trámy v mezipatře, vyfotil jsem i jak si s tím poradí Montservice při izolování.
Jak na potvoru, když přijede lešení, tak se prudce ochladí a začne pršet. Proto (aspoň myslím) je natažena kolem domu zelená síťovina, která - spolu s přesahem střechy - zabrání tomu nejhoršímu. Navíc byl zaizolován i sokl. Musím akorát zjistit do jaké hloubky, protože počítám s terénními úpravami kolem domu. A pak někde musím zvýraznit patky pro profily na terasu, ať je tento nebo příští rok, až budeme dělat terasu, nehledáme.


Na severní straně se připojuje voda, takže je opět půlka silnice obsazena vyházenou hlínou a pískem.


Na dalším snímku je vidět, že trubky na soláry nejsou na svém původním místě, ale je v trámu provrtaná díra a SolarPower je bude vést skrze tuto díru. Co nechci je hodnotit, proč k této situaci došlo, ale kdyby se to řešilo dříve, mohly se trubky vést vnitřkem a SolarPower, když už to vedl venkem, protože uvnitř byly betony, takm mohl problém vyřešit nebo jej eskalovat.

Tady se vracíme zpět k vodě a vodovodní šachtě. Ani jsem netušil, že to bude taková mrcha.

Ještě jsem ten dekl nedával dolů, abych se podíval jak to vypadá vevnitř, místo to jsem šel s Tadeášem na lesní jahody dole na pozemku, ale podívám se tam zítra.

Snip snap, jak říkají naši západní sousedi a dostáváme se do interiérů, kde jsou naskládány balíky s izolací. Je toho hafo a to si chlapi museli máknout, než to seskládali.

A tohle jsou hofatexové dřevovláknité desky, které se přiklápí na izolaci nahoře. Výborně jejich vlastnosti jsou popsány na tomto blogu http://nasdomek.blogspot.com/2008/10/da-na-hofatex.html.

Hofatex je všude a protože prší, muselo se to natahat dovnitř baráku. Zkoušel jsem to na omak a je to fajn materiál. A tím taky dneska končím

Žádné komentáře: