neděle 20. září 2009

Plíseň a nová skříňka do koupelny

Máme první významnější průšvih v dřevostavbě. Netěsní asi kolínko u hlavního uzávěru vody a teče do izolace a konstrukce voda:( Zjistil to dneska můj otec, který má oči jako rys, že se na sadrokartonech u vchodu, kde je hlavní uzávěr, tvoří plíseň.

To znamená, že voda tam teče už celkem dlouho. Když jsem tam strčil ruku, měl jsem ji celou mokrou. Neteče to proudem, ale přesto jsem to zkusil vysušit a dal jsem tam hadr a začali jsme větrat. Taky jsem psal oběma Chyškům z Montservisu a večer jim budu volat, tak dám potom vědět, jak dopladlo první řešení záruční opravy a jak rychle bude problém odstraněn. Rozsah škod zatím neumím určit:( (Pozn.autora: díval jsem se ještě na fotky tohoto místa z 24.7, kdy jsem to fotil naposledy a tam ještě plíseň nebyla)

UPDATE 20.9.2009 15.36: Právě volal pan Chyška junior s tím, že zítra přijedou a závadu opraví. Reakční doba cca 1 hodina je ve stavebnictví celkem nevídaná. Pokud to bude opravdu zítra opraveno, tak klobouk dolů!

UPDATE 22.9.2009: Dneska Montservise opravil prasklé kolínko, nastříkáme plíseň savem, necháme to vyschnout a pak to nabílíme.

No a závěrem něco pozitivnějšího, přijela nám od pana Mlejnka (dělal nám i kuchyň) skříňka do koupelny. Opět perfektní práce bez jakýchkoliv problémů, firmu Mlejnek můžu fakt s klidným srdcem doporučit všem, kdo staví na sever od Prahy.
Posted by Picasa

1 komentář:

Tynka_125 řekl(a)...

S plísní je to velký boj. My s ní máme také problémy. Vždy, když ji objevím, ji umyju protiplísňovým přípravkem . Co jsem se tak bavila se známými, tak každému se doma čas od času udělá plíseň, takže nezbývá, než přes zimu všechno pravidelně kontrolovat.