čtvrtek 27. srpna 2009

pořizujeme

Pořídili jsme si Lukáše, který měl při porodu 5 kilo a měřil skoro 60 cm. Dneska jsem je vezl domů.
Při příjezdu čekala na maminku kytice růží, protože se to prý dělá.
Tento týden jsem měl dovolenou a mordoval jsem se s montáží svítidel. Teda montovat je to jednoduché, ale když si jednou rukou držíte metrovou zářivku a druhou se snažíte chytit vrut do hmoždinky, tak si celkem užijete:)

Obývací pokoj začíná nabývat finální podoby. Hodně jsme toho přestěhovali z původního bytu, takže náklady na stěhování se podařilo udržet na rozumné úrovni.


A nakonec pohled do horní koupelny, kde je také zářivkové těleso od TREVOSu. Tyhle 218 se montovaly skvěle, protože se výborně zaměřovaly i vrtaly. Jak na potvoru jsem se skoro pokaždé trefil na plechový nosník sádrokartonu, takže jsem rval vrut přímo do stropu bez hmoždinky. Ale vruty byly prima, drží jako přikované.

3 komentáře:

Jitka řekl(a)...

Moc gratulejeme k novému a teda fakt pořádnému přírůstku do domečku, tahle novinka se Vám ale teda fakt vyvedla naprosto dokonale - hodně radosti z toho Vašeho "drobečka" :)!!!

Anonymní řekl(a)...

Také se připojuji k obrovským Gratulacím k novému pomocníkovi do baráčku! Lukáška je pěkný kousek a je moc hezký :-)Karolina

Anonymní řekl(a)...

to je ale kus chlapa :-) blahopřeju.kamila