středa 22. dubna 2009

zaklápění sádrokartonů

Už od pondělí vyšívají chlapi na sádroších v poschodí, kde zaklápějí příčky, kde už je natahaná elektrika. Bohužel jsem dorazil na stavbu bez foťáku a večer, takže fotky jsou z mobilu a při blbém osvětlení. Zde je vidět detail koupelny, kam se dává izolace. Jestli jsem to pochopil správně, tak se dává mezi příčky 4 cm izolace a vně se dává 8 cm.
Taky jsem si poprvé vylezl na půdu, kde už je položená izolace a na ní osb desky, aby se dalo po půdě pohybovat. Teda je to takové provizorní, ale stejně nepočítáme s tím, že bychom na půdě něco skladovali.
Tady už je nachystán polystyren na podlahy, bude se ho dávat 10 cm na základovou desku a tuším 4 cm do poschodí. Na to přijdou kabely elektrického topení. Jsem hodně zvědavý, jak přesně se umístí desky na kanalizaci a vodu, aby nevznikaly tepelné mosty a abych "nevytápěl" trubky se studenou vodou.
A opět střih a dostáváme se na půdu, kde je vyveden odpad, resp. odvětrávání odpadu na střechu. Jestli někdy povolí ten spoj, budeme mít na půdě celkem smrádeček:)
Protože jsem měl na upload 5 slotů a už mě žádná jiná fotka nenapadla, chci vám představit jednoho z členů naší domácnosti, kocoura Baryka. Jedná se o klasickou pouliční směsku, která byla zachráněna jako kotě před utopením. Původně to měl být krátkosrstý šedě žíhaný kocourek, ale nakonec z toho vypadl kříženec jihoamerické pumy a, podle hustoty a velikosti ocasu, se musel zkřížit s veverkou.

Žádné komentáře: