sobota 22. listopadu 2008

Poschodí

Asi před měsícem jsem slíbil, že zde bude publikován i půdorys prvního poschodí s komentářem.



Když jsem dával dohromady dispoziční řešení pro první poschodí, měl jsem stanovena následující kriteria:

  • Pokoje orientované na jih nebo východ
  • Koupelna a šatny na severní straně
  • Centrální chodba/hala co nejmenší; část haly vpravo nahoře je určena pro skříně
  • Dětské pokoje oddělené od ložnice

V levé části patra jsou dva dětské pokoje, které jsou velké 13 m^2. Na jižní straně je nejmenší místnost 2.05, která je orientovaná na celé údolí Jizery, protější svah a vzdálené lesy směrem na Předměřice. Ta bude mou pracovnou - místem, kam už teď jsme dohodnuti, že nebude mít Andrea přístup, nebude mi tam nic přerovnávat nebo uklízet. Představa, že mi zde nikdo nebude přemisťovat knihy, papíry na stole, které jsou pečlivě organizovány do ledabyle vypadajících stohů a DVD je skvělá. Ložnice je orientována na jihozápad, má 16,5 m^2 a navazuje na ní šatna.

Protože bude celý dům vytápěn podlahovými elektrickými rohožemi, nebudou zde koberce, ale na chodbě a v koupelně dlažba a pokojích laminátová podlaha.

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Aj tu som našiel nejaké projekty -
Montované domy 2014