sobota 1. listopadu 2008

fotky okolí

zatím jsem se věnoval primárně stavbě, ale když se dneska udělalo tak hezky, byla by škoda nenafotit základovou desku a první výhledy z ní. Toto je pohled z levé dolní části pozemku


Pohled ze západo-jiho-západu na sever. Dole je vidět ještě původní betonová zídka obložená kameny. Pod ní se pěstovalo víno, ale když jsem tu poprvé byl, bylo zcela ztraceno pod divoce rostoucím ostružiním. Při jeho planýrování křovinořezem vzalo za své i víno. A že tu jde potvrzuje i to, že mezi námi a zámkem, tj. za tím barákem, jehož špička je vidět je celá vinice.






Pohled na jiho-jiho-východ odhaluje jediné nevkusné místo ve výhledu a to nefunkční starou továrnu. Dávám jí tak 3-5 let, než to někdo zbourá.

Tímto pohledem na jih se budu kochat každý den. Protože jinak bydlím na naprosté placce, kde pořádný kopec aby člověk pohledal, je pro mě svah na pozemku vítaným zpestřením.

Protože jsem dorazil na pozemek cca ve 2 odpoledne, nemůžu vám ukázat protější val nad korytem Jizery, protože se to nedalo ufotit, tak někdy příště.

Vzadu je vidět naše sportovní hala, kam Tedík chodí bruslit. Pod ní je hospoda Stará kolej, kam chodím já.

Až se dům zvedne do druhého poschodí, budeme mít pěkný výhled na zámek, zatím je schován za sousedním domem.

Všichni naši sousedi jsou skvělí, když jsme vyřizovali ohlášení stavby, vyšli nám vstříc, nikdo si nestěžuje na to, že na silnici je budka stavařů, písek a štěrk. Můžu si oblízat všech deset.

Žádné komentáře: