neděle 28. srpna 2011

Konec srpna

Slíbil jsem fotky úpravy svahu. Fólii jsme dali na skalníky, které jsem sázel loni, předtím jsme vytrhali plevel a nechali jsme tam velký trs šalvěje, který se mi hodí do kuchyně a navíc jeho kořenový systém zabraňuje erozi půdy u vyústění svodu vody ze střechy, kde ústí jeden z okapů. Nahoře je plastová lišta, která drží mulčovací kůru, aby nesjížděla po svahu.
Nahoře jsou zafoliované pokryvné růže a znovu navrstvený mulč - funguje to báječně a musím se dodatečně omluvit své paní, protože jsem toto řešení původně odmítal. Růže rostou i pod fólií a přihnojování je bez problémů. Správně bych měl odkvétající růže odštipovat, ale ještě jsem se k tomu nedostal.
Pohled na cestu kolem domu, jak má dělený kačírek a mulč.
To samé shora.
Dole je pouze mulč, protože tady ještě nemá zahrada finální tvar a byla by to zbytečná investice navíc, když se to bude předělávat.


4 komentáře:

Karel Novák řekl(a)...

Moc krásné!

Anonymní řekl(a)...

I'm sure that many people want to buy comfortable T-shirts this summer. There is a good Franklin Marshall Store which sells high quality and cheap t-shirts.You can have a look at it. Beside t-shirts, Hogan Online also offer high quality shoes with low price. I also like Asics Tiger shoes,very comfortable.

Unknown řekl(a)...

Veľmi pekne, podobné projekty nájdete tu: projekty domov 2014

Anonymní řekl(a)...

Velmi pěkný projekt. Máme postavený dům od této firmy - https://www.drevostavby-myhome.cz/. Stavěli nám malý baráček. Cenově vyšel na dobré peníze. Hlavně stavba byla postavena během pár měsíců.