úterý 28. října 2008

retrospekce ztraceného bednění na základové desce

Celý svah je z opuky, která někde praská a na vzduchu zvětrává. Proto bylo rozhodnutí, že zde chci stavět celkem vtipné. Na druhou stranu je to pozemek, který jsem vždycky chtěl. Ve slepé ulici končící v zámeckém parku, pod vinicí, která je pod zámkem, v centru města a starší zástavby a s orientací JJZ.

Původně jsem počítal i s tím, že se výkopy na základovou desku budou muset dělat ručně, ale nakonec se podařilo dojet s bagrem na pozemek a vybagrovat základové pásy

Fotka je sice otočená, ale aspoň to podpoří fantazii diváka. Zde je pěkně vidět, jak se pásy zalévaly betonem.


Na můj vkus se tam toho železa celkem málo, já bych si dokázal představit větší armování, ale uvidíme, jak se bude řešit věněc ztraceného bednení a jak se bude stahovat vršek základové desky.


Měl jsem štěstí, že při hloubení základových pásů jsme nikde nenarazili na skálu, ani na suť


Tady už je ztracené bednění skoro hotové. Na pozemek museli jezdit s pásákem, protože traktor to nezvládl a sjížděl po svahu dolů



Žádné komentáře: