úterý 28. října 2008

návrhy koupelen

tak se začínají dělat první návrhy toho jak budou vypadat koupelny. Musím říct, že jsem nečekal, že renderovací programy koupelnových studií budou umět udělat takové obrázky.


tohle je dolní koupelna, kde bude sprchový kout, v horní koupelně bude jenom vana. Je to špatně vyrenderováno, nad umyvadlem bude okno, ne zrcadlo. Příjde mi jako lepší varianta ráno při čištění zubů koukat ven než na sebe:)



dlouhé diskuze jsme vedli ohledně elektrického žebříku, protože budeme mít podlahové topení. Pak ale vyhrála Andrea argumentem, kde budeme sušit mokré oteplovačky dětí. Uvědomil jsem si, že kromě těchto žebříků nebude v domě vysokoteplotní zdroj a kývl jsem na další investici.


Navíc je v této hnědé koupelně na můj vkus příliš mnoho listel, ještě to budu muset zredukovat. A jeden hint na závěr. Čtvercový sprchový kout stojí cca 60% ceny půlkruhových nebo jinak tvarovaných skel.


Koupelna v poschodí má ještě na tomto návrhu prohodozené barvy, šedivá bude správně na podlaze a zelená na stěnách. Tohle sice vypadá zajímavě, ale na zelené podlaze bude všechno vidět.




původně byla koupelna, která je orientovaná na sever ještě o 40cm větší nudle, ale změnili jsme s projektantem půdorys a přidali dole v hale a zde v koupelně na šířce. Kdo je pozorný, může si všimnout, že vana nemá klasické napouštění, jsem z takových novinek nervózní, ale budiž.


4 komentáře:

Michal řekl(a)...

Kdo vám bude dělat koupelny?

Karolina-MONT řekl(a)...

CRAVT - pan Chlupáč :-)

hroch řekl(a)...

proč ten smajlík?

Karolina-MONT řekl(a)...

a proč ne? :-)