úterý 3. listopadu 2009

Výbrus komínové zděře

Minulý týden dorazily kamna Varde Rund II, takže jsem začal řešit jejich napojení na komínovou zdeř.

Samozřejmě máme jiný rozměr vývodu na kamnech a do komína (lepší je ale mít větší a použít redukci než obráceně:), takže jsem potřeboval redukci 200/150 mm, to je ta dole.
Zjistil jsem ale, že komínová zděř není kruh, ale elipsoid. Teda on to není ani elipsoid, prostě výška 195 mm a šířka 200 mm. Takže řeším, čím vybrousit cca 5mm ve spodní části komínové zděře a napadlo mě pouze použít brusné kameny nebo nastřihnout plech redukce a narvat to tam a doufat, že co se mi nepodaří dostat do zděře skryju komínovou růžicí.
Pokud máte nápad, jak byste to řešili vy, tak mi prosím dejte komentář:) Díky
Posted by Picasa

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

Hezký den,zdravím z Kaštánku v Říčanech...máme také kamna s jiným vývodem než je vstup do komína..dneska máme na montáži kominíky, kteří jednak vyrobí redukci a napojí,tak se poté ozvu,pokud budeme mít i radu pro vás. Tomáš S.